Kättetoimetamise reeglid

Tooted ja toodete hinnad

Toodete hinnad esitatakse seoses tooteesitlustega. Meie tooted sisaldavad käibemaksu. Maksude jaotus on näha ostukorvis ja tellimuse kinnituses.

Makseviisid

Tellimuse saab tasuda internetipangas. Tööpäeviti töötleme makseid, mis on meie kontole saabunud kella 12-ks ja tellimusi edastame töötlemiseks samal päeval. Kahjuks pole meie e-poes praegu saadaval ühtegi teist makseviisi.

Maksamata tellimused

Jätame endale õiguse tellimus tühistada, kui seda ei ole viie pangapäeva jooksul meie kontole tasutud.

Märkamatu kohaletoimetamine

Austame oma klientide privaatsust. Tellimused pakime alati diskreetsetesse pruunidesse või valgetesse pakenditesse, postikottidesse või ümbrikutesse. Saadetistel pole logosid ega mainita meie poe nime. Te ei pea meile selle kohta eraldi sõnumeid saatma!

Edastusviisid

Saadetiste kohaletoimetamiseks kasutame peamiselt Posti. Olenevalt laoseisust saadetakse tooted teele esimesel võimalusel, enamasti samal päeval, kuid üldjuhul hiljemalt kahe järgmise tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Kui saadetis saabub järeletulemiseks, saate sõnumi või e-kirja teel saabumise teate. Pärast seda saab tooted kohe järgi tulla. Kirjasaadetised toimetatakse tavalise kirjapostiga ukseni või postkasti.

Saatekulud

Tarnekulud muutuvad sõltuvalt ostukorvi sisust või kliendi valikust. Saate alati jälgida tarnekulusid lehe paremast külgribalt. Kui pakile tähtaja jooksul järele ei tule ja see tagastatakse kontoritagastusena, tasutakse uuesti saatmise kulud tellijalt ette.

Müügipiirkond

Veebipoes müüdavad tooted tarnitakse EL-i piirkonda.

Varude olek

Meie veebipoes on veebipoe laoseis ja mõlema poe laoseisud eraldi välja antud. Laoseis täieneb pidevalt, kuid jätame endale õiguse laoseisu muudatusteks.

Me ei võta vastu tellimusi telefoni, e-posti ega poes. Telefoni, e-posti või kaupluse teel tehtud päringud ei ole siduvad tellimused. Seeds of Love ei garanteeri, et sel viisil küsitud toode on hiljem saadaval. Päring ei ole ka kliendile siduv. Käsitleme siduvate tellimustena ainult meie veebipoe kaudu tehtud ettemakstud tellimusi.

Me ei reserveeri tooteid tasumata tellimuste jaoks.

Tarneaeg

Püüame e-poes tehtud tellimusi töödelda ja postitada tavaliselt samal päeval või hiljemalt kahe tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Püüame hoida oma laoseisu aktiivsena, eriti kõige populaarsemate kaupade osas, kuid kui mõni teie tellitud kaup on ajutiselt laost otsas, anname teile e-posti teel teada. Soovi korral saadame kogu tellimuse teele kohe peale puuduva toote kättesaamist. Meie eesmärk on tarnida tellimused täielikult. Kui toode on pikemat aega laost otsas ja meil ei ole võimalik seda mõistliku aja jooksul juurde hankida, saab tellimuse tarnida osadena.

Tagastusõigus

Vastavalt Tarbijakaitseseadusele on veebipoe klientidel õigus oma tellimus või osa sellest tühistada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Tagastamisõigus kehtib ainult kasutamata, müügikõlblikele toodetele. Suletud pakendi avamine põhjustab tagastamisõiguse kehtivuse. Pakendamata toodetega on võimalik tutvuda samamoodi nagu poes, st kaupa saab vaadata väljastpoolt. Toote kasutamine viisil, mis muudab selle müügiks kõlbmatuks, kaotab tagastamisõiguse.

Defektse toote tagastamine

Kõik tagastamised tuleb alati kauplejaga eelnevalt kokku leppida. Pretensiooni esitamise periood peale tootele järele tulemist on 14 päeva. Parim viis meiega ühenduse võtmiseks on veebisaidil oleva kontaktivormi kaudu. Reeglina vahetatakse defektne toode ainult sama uue kauba vastu. Müüja ei hüvita tagastamisega seotud kulusid, välja arvatud juhul, kui tagastamises on müüjaga eelnevalt kokku lepitud. Müüja ei lunasta sularahas saadetud tagastusi.

Saadetised on kohaletoimetamise ajal kahjustatud või kadunud

Kahjuks ei õnnestu Kuljetusliike vaatamata hoolikale pakkimisele alati pakke tervena kohale toimetada. Sel põhjusel on hea paki seisukorda ja võimalikke kahjustusi pakendil kontrollida juba saadetise järgi tulles.
Kui saadetis on saanud postitranspordi käigus kahjustada, esita KOHE kahjuaruanne. Võtke ühendust ka müüjaga ja lepime kokku uue toote kohaletoimetamise. 

Kui teie pakk või kiri on teel kaotsi läinud, soovitame võtta ühendust Posti klienditeenindusega vastavalt teie valitud kohaletoimetamisviisile.

Kontaktteave

Kõikide tellimustega seotud küsimuste korral saate meiega ühendust võtta järgmiselt:

E-posti teel aadressilt info@seedsoflove.fi

Y ID: 2725332-3