Korduma kippuvad küsimused

ÄRI KAUPLUSES

Kus teie kauplused asuvad? Mis kellani olete avatud?

Kaupluste asukohad ja lahtiolekuajad leiate lehelt Kauplused ja lahtiolekuajad.


Milliseid makseviise kauplustes kasutatakse?

Praegu aktsepteerivad meie kauplused makseid sularahas, kaardimakseid (Visa ja MasterCard) ja krüptomakseid (Bitcoin, Litecoin ja Ethereum).


Kuidas teil õnnestub poes krüptoga maksta?

Krüptovaluutadega saate meie poes maksta, skaneerides meie krüptomaksevahendaja QR-koodi ja tehes oma mobiilseadmes valitud valuuta ja rahakotirakendusega ülekande.

Krüptovaluutadega makstes varu makse kinnitamiseks aega ca 15 minutit. Pange tähele, et meie krüptomaksevahendaja kurss ei pruugi olla reaalajas ja võib erineda viimasest vahetuskursist. Tasumine toimub alati meie maksevahendaja vahetuskursi alusel. Maksame oma maakleri kulud ise, kuid kõik muud kulud peate ise tasuma.

 

Kas poes saab asja ajada otse või pean tooted ette broneerima veebipoest?

Saate äri ajada otse poes. Veebipoe kaudu tooteid ette broneerima ei pea tegema. Kuid pange tähele, et reserveerime tooteid ainult ettemakstud tellimuste jaoks.


Kas tootelehtedel näidatud laosoleku olukorrad on õiged?

Peamiselt jah. Nii saate tootelehel hõlpsalt ja kiiresti toodete saadavust kontrollida. Muidugi võib aeg-ajalt tekkida varude saldosid. Kontrollime regulaarselt laoseisu, seega on valdav enamus saadavuse infost ajakohane!

Kui soovite toote saadavust kinnitada, võite helistada poodi ja küsida otse. Kahjuks ei saa toodete saadavust vestluse ja e-kirja klienditeeninduse kaudu kinnitada, kuna klienditeenindaja näeb sama infot, mis kuvatakse tootelehtedel.

 

TEHINGUD VEEBIPOES

Milliseid makseviise e-poes aktsepteeritakse?

Hetkel saab veebipoes tasuda vaid pangaülekandega. Kahjuks ei ole kaardimakseprobleemide tõttu veebipoes ajutiselt võimalik kaardimakseid teha. Hetkeseisu näed kassalehel.

Uurime võimalusi jätkata kaardi- ja krüptomaksete vastuvõtmist.


Kui kiiresti ma oma tellimuse kätte saan?

Tavaliselt töötleme makseid igal tööpäeval ja saadame tellimuse 1-3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Praegu on peamised tarnepäevad teisipäev ja reede.

Sõltuvalt teie valitud tarneviisist jõuab saadetis tavaliselt kohale 1-5 tööpäeva jooksul pärast meie laost lahkumist.

Seega on tarneaeg alates tellimuse vormistamisest ca 2-8 tööpäeva. Keskmiselt toimetatakse tellimused kohale 4 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest.

Tavaliselt on tooted kohe saadaval, kuid mõnikord võib laoseis erineda. Kui tellitud toode pole kohe saadaval, kontrollime esmalt selle saadavust umbes nädala jooksul. Kui toodet ei ole võimalik kohale toimetada, võtame Teiega ühendust, et leppida kokku asendustoode.

Pange tähele, et meie märgitud tarneajad on hinnangulised ning tarneaegu võivad mõjutada sellised tegurid nagu hooajaline aeg ja ületamatud takistused.

 

Kas tooted saadetakse Soomest või kasutate nö dropshipping?

Kõik tellimused saadetakse Soomest meie enda laost. Me ei ole kunagi dropship.


Kas ma saan tellida tooteid välismaalt? Millistesse riikidesse tarnite? Kas välismaale tellimine on turvaline? Kas pakk võib tollile jääda?

Saame tooteid saata kõikidesse EL riikidesse. EL-i siseselt nn kaupade vaba liikumise põhimõte, mis tähendab, et ühes liikmesriigis legaalselt müüdavaid tooteid saab vabalt osta kõigis liikmesriikides.

EL-i liikmesriikide vahelised saadetised ei pea tollivormistama. Tellimine on turvaline, kõik meie saadetud pakid on probleemideta sihtkohta jõudnud.

Kahjuks ei saa me üldjuhul saata tooteid väljaspoole EL-i riikidesse, kuna selleks on vaja eraldi ekspordiluba. Suuremate partiide osas saame siiski arutada, palun saatke meile sel teemal sõnum.


Kuidas maksta pangaülekandega?

Koos tellimusega saate juhised pangaülekande tegemiseks. Konto ülekanne toimub teie enda internetipangas.

 

Minu internetipank ei luba mul pangaülekannet teha, mida ma peaksin tegema?

Meie konto on registreeritud Saksamaal, seega veenduge, et olete Saksamaa oma internetipangas välismaksete loendis lubanud. Kui teie pank nõuab saaja aadressi, kasutage maksejuhistes toodud teavet.


Kas pean konto ülekandele lisama mingit teavet? Kuidas teate, millise tellimuse kohta makse kehtib?

Sisestage oma tellimuse number konto ülekande sõnumi väljale. Tellimuse numbril on # märk ja viis numbrit. Kui teie pank ei aktsepteeri #-märki, sisestage lihtsalt numbrid.

Kui unustasite sõnumi väljale tellimuse numbri sisestada või sisestasite kogemata meie e-poe makseviite, proovime makset teie nime alusel sobitada. Kui tellimuse saaja on maksjast erinev ja unustasite sõnumi väljale lisada tellimuse numbri, siis saada meile teade, et me teaksime, kuidas sobitada teie makse õige tellimusega.

 

Soovin tellimuse tühistada, kuidas seda teha?

Kui tellimuse eest pole veel tasutud, ei pea te võib-olla midagi tegema. Tühistame tasumata tellimused üks nädal pärast tellimuse esitamist.

Kui olete tellimuse eest juba tasunud, kuid see pole veel saadetud, siis saada meile sõnum oma konto numbriga. Ilma kontonumbrita ei saa me makset tagastada. Teade tuleks saata aegsasti, sest sõnumeid lugev inimene ei pruugi olla sama, kes tellimuste pakkija.

Kui tellimus on juba teele saadetud, tuleb 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist teavitada meid sõnumiga ja raha tagasi saamiseks tellimus tagastada. Tagastada saab posti teel või otse kaupluses. Tagastamisest on vajalik etteteatamine. Tarnimata pakist ei piisa tagastusteatise esitamiseks.

Tagastamissoovi saate esitada ka meie veebilehe kaudu, kui olete tellimuse vormistamisel registreerinud kliendikonto. Kui oleme teie tagastustaotluse kinnitanud, saate e-posti teel tagastamisjuhised.


Kui proovin tooteid tellida, siis saan kassas veateate "tellimust ei ole võimalik Teie poolt antud aadressile toimetada". Mis seda põhjustab?

Helsingi kaupluses laos olevaid tooteid hetkel otse posti teel tellida ei saa. Kui soovite tellida tooteid posti teel, veenduge, et toode oleks saadaval veebipoe põhilaos või Turu kaupluses.

Vajadusel saame toote Helsingi kauplusest kolida veebipoe lattu. Saatke meile sõnum, kus on kirjas toode, kogus ja võimalik tootevariatsioon (pakendi suurus, värvus jne) ning teeme ülekande tööpäeviti mõne tunni jooksul.

 

AURUTÕSTUSED

Minu aurusti ei tööta, mida teha?

Esmalt lugege läbi aurusti kasutusjuhendi tõrkeotsingu jaotis ja veenduge, et see on sisse lülitatud seadme funktsioon, nt reisilukk või energiasäästurežiim. Tavaliselt sisaldab kasutusjuhend ka võimalikke veakoode, mis aitavad probleemi tõrkeotsingul.

Aurustit tuleb regulaarselt hooldada. Pesa, õhukanal ja huulik on hea puhtana hoida. Nii püsib aurusti kauem töökorras. Mõnikord saab vea parandada puhastamisega.

Rikkega seadme saate tuua meie kauplusesse hindamiseks. Meie kaupluse töötajad vaatavad seadme üle ja hindavad, kas tegemist on garantiiga hõlmatud defektiga. Kui poodi ei jõua, siis saatke meile sõnum võimalikult täpse rikke kirjeldusega ja soovitavalt pildid ja/või videod rikkest.


Milline aurusti on parim? Kuidas ma tean, kas teatud mudel sobib mulle?

Aurustajaid on paljudele maitsetele ja ühest parimat varianti pole, kuid erinevad lahendused sobivad erinevate vajaduste ja eelarvetega. Aurustit valides tuleks läbi mõelda, millistes olukordades aurustit kasutad ja mida sellega aurustada soovid.

Lauaarvuti aurusti on hea valik koduseks kasutamiseks, samas kui kaasaskantav aurusti pakub asukoha osas rohkem võimalusi. Mõned mudelid sobivad ürtide aurustamiseks, mõned kontsentraatidele ja mõned mõlemale. Erinevad mudelid võivad sisaldada ka erinevaid tarvikuid, nagu veefiltri adapterid või toalõhnanõud.

Seetõttu peaksite aurustit valides määrama oma eelarve ja seejärel tegema valiku soovitud funktsioonide põhjal. Kui vajad valikul abi, saada meile sõnum või tule poodi külla ja aitame meeleldi leida just Sinu vajadustele vastava mudeli.

 

SEEME

Kas seemnete tellimine on seaduslik? Mis siis, kui elan välismaal ja minu elukohariik on seemned keelanud?

Kaupade vaba liikumine on ELi-siseses kaubanduses tagatud. Liikmesriik ei saa põhimõtteliselt keelata teises liikmesriigis seaduslikult toodetud kauba tellimist teisest liikmesriigist. Seemneid ei keela ka ükski rahvusvaheline leping. Seetõttu on need täiesti legaalsed ja neid on lubatud tellida nii Soome piires kui ka mõnes teises EL riigis. Lisaks on kõik meie poolt müüdavad seemnepakid müügil kogumisesemetena.